czwartek, 6 kwietnia 2017

Jestem malarzem myśli i przeżyć…




“Jestem malarzem myśli i przeżyć…”
Autoportret


młody mężczyzna
patrzył na mnie długo
brązowymi oczyma


nie widział mnie


wzrok zawisł
w przestrzeni między nami
wypełnionej
niewyobrażalnym smutkiem
tęsknotą zatrważającą
bezkresną pasją
bezmiarem myśli
czarną otchłanią przeżyć
alegorią mrocznych symboli


potem to namalował
zostawił
na swoich wszystkich obrazach


Wiesław Fałkowski falko, 2017


Wlastimil Hofman (1881–1970), Autoportret, pocz. XX w., olej, płótno, ( 37,5 x 36 cm), ze zbiorów Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów

  Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów ty wiesz jak ja siebie teraz nienawidzę za tę radość na widok zabijania  ...