sobota, 23 października 2021

Premiera teledysku pt. Po tamtej stronie ulicy

Jutro premiera teledysku “Po tamtej stronie ulicy” z piosenką, której kanwą jest mój wiersz napisany ładnych kilka lat temu. Muzykę skomponował mój przyjaciel Remi Juśkiewicz, a piosenka znalazła się na niedawno nagranej płycie “Może pojutrze”. 

Zdjęcia na ulicach Londynu nakręciła do tego clipu Violetta Juśkiewicz i ona również całość zmontowała i wyprodukowała.

Ciekawostką jest to, że piosenka śpiewana przez Remiego ilustrowana jest w teledysku językiem migowym przez Annę Andrzejewską, co może być interesującym ewenementem.

Premiera jutro, w niedzielnej audycji Remiego Juśkiewicza - Remiza (youtube.com/channel oraz facebook.com/RemiSongwriter). godzina 20.30 UK czyli 21.30 w Polsce. Serdecznie zapraszam, a tytułem zapowiedzi - wiersz i kilka fotosów.

Po tamtej stronie ulicy

zdradziłaś
nie wiedziałem
śmiać się czy płakać
płakałem

kłamałaś
czekałem
pytać czy zapomnieć
nie pytałem

żyć
z przyzwyczajenia
umrzeć
zwinięty w kłębek
nie wiem

zabrakło
wódki i piwa
poszukam
po tamtej stronie ulicy
spokoju

Wiesław Fałkowski, Wa-wa, styczeń 2014






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów

  Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów ty wiesz jak ja siebie teraz nienawidzę za tę radość na widok zabijania  ...