niedziela, 31 grudnia 2017

Medycyna nienaturalna

falko

Medycyna nienaturalna

urodzony marzyciel
optymista
zodiak ryba

potem ogarnęło mnie
życie
wielkim prześcieradłem zdarzeń
zakrywając
młodzieńcze wzwody

zapomniałem
po co się urodziłem

nauczyłem się czytać
czytać i kłamać

nie
kłamać i kraść
nigdy się nie nauczyłem

pamiętam
co się zdarzyło sześćdziesiąt lat temu
a nie pamiętam czy się wysikałem
i którą ręka muszę zgasić światło

odrywam wzrok od lustra

będę żył 
dzięki postępowi medycyny
jakiś czas

poproszę o tabletkę
chcę sobie przypomnieć
po co

Wiesław Fałkowski falko, 2017


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów

  Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów ty wiesz jak ja siebie teraz nienawidzę za tę radość na widok zabijania  ...