czwartek, 27 października 2016

Moje fascynacje - Ewa Lipska (2)

falko

Czytnik kart SDHC
(inspiracja: Ewa Lipska - Czytnik linii papilarnych)

Pułapka na osi czasu
czeka.
Każdego dnia wpadam
w pokusę polubień.

Pisanie kolejnego posta
zajmuje moje myśli.
Ręce zajęte 
na klawiaturze.
Seks w realu 
jest przereklamowany.

Resztę zrobi za mnie
zewnętrzny dysk pamięci.
Zapisze mi 
w katalogu 
elektroniczne wizerunki
moich bliskich.

Obnażony,
obdarty z resztek nadziei
ekshibicjonista.

Nie zasypiam.
Czekam na pocałunek
miliona znajomych.

Może stałem się
mentalną kurwą?

Wiesław falko Fałkowski, 2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów

  Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów ty wiesz jak ja siebie teraz nienawidzę za tę radość na widok zabijania  ...