środa, 13 lipca 2016

Bajka o ‪#‎CzerwonymKapturku2016‬

falko


Bajka o #‎CzerwonymKapturku2016

Babciu, dlaczego ty masz takie duże literki w iPhonie?
Duże literki? Żeby je lepiej widzieć,
jak czytam esemesy od ciebie  kochanie.
Babciu, czemu masz ustawiony iPhone na głośne mówienie?
Głośne mówienie?
Żeby cię lepiej słyszeć, jak do mnie dzwonisz wnusiu.
Babciu, dlaczego ty nie masz profilu?
Jak to, nie mam profilu?
Popatrz, mam przecież dwa profile - lewy i prawy.
Ale babciu, ty nie masz profilu ani na fejsie,
ani na twitterze, ani na instagramie.
A kto, wnusiu, zechce jeszcze patrzeć na moje profile?
Babciu, wszyscy w inernecie.
Babciu, dlaczego ty nie zamykasz tych zakładek?
Nie zamykam? To pozamykaj, proszę.
Babciu, a czy ty mnie kochasz?
Kocham cię, kochanie moje!

Wiesław falko Fałkowski, 2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów

  Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów ty wiesz jak ja siebie teraz nienawidzę za tę radość na widok zabijania  ...