czwartek, 5 maja 2016

którędy do Eldorado

falko


którędy do Eldorado

zatrzymam się w Ameryce
inteligentne narkotyki
sakrament nowego kościoła
zakupione w internecie
zrobią mi z mózgu gówno
wymyślę nowego boga
to nic ogarnę się i pójdę na afterparty

zatrzymam się w Ameryce
wygram igrzyska śmierci
łamiąc surowe zasady
wieczne życie dla siebie
wbrew pogłoskom o buncie maszyn
bezpieczeństwo i obfitość
dla całej rodziny
kapitol jest zły
kapitol pragnie zemsty
to nic ogarnę się i pójdę na afterparty

zatrzymam się w Ameryce
on jest młody piękny i bogaty
erotyczne upodobania
nie szokują tak bardzo
mrocznymi pragnieniami
wszystkie twarze szarych demonów
kuszą namiętną fizycznością ciał
to nic ogarnę się i pójdę na afterparty

zatrzymam się w Ameryce
w czarnym ciele niewolnika
między światem a mną
to jest mój kraj
to jest mój świat
to jest moje ciało
znajdę sposób by z tym żyć
to nic ogarnę się i pójdę na afterparty

chociaż rachunek który zapłacę
jest zdecydowanie przesadzony
ogarnę się i pójdę na afterparty


Wiesław falko Fałkowski
maj 2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów

  Kiedy poeta nienawidzi siebie za radość z widoku martwych wrogów ty wiesz jak ja siebie teraz nienawidzę za tę radość na widok zabijania  ...